Saturday, February 4, 2012

Barcelona-Sociedad, acari "armiku" i katalanasve

Barcelona do të ketë një kundërshtar më shumë për të mundur në ndeshjen kundër Real Sociedadit, të ftohtin siberian.

Sot në “Camp Nou”, sipas një zyrtari katalanas, në orën 22:00 pitet të regjistrohet temperatura më e ulët e këtyre 100 viteve të fundit, -4 gradë celsius. Kjo është diçka e pazakontë për rajonin e Katalunjës dhe Spanjën, e cila është një nga shtetet me më shumë ditë me diell se çdo vend tjetër në Evropë.

Në faqen e klubit është publikuar një listë me këshilla për të mposhtur të ftohtin për tifozët që do jenë në shkallët e stadiumit. Në fakt, problemet për skuadrën e Pep Guardiolës kanë nisur prej 3 ditësh, ndërsa futbollistët janë stërvitur të gjithë me maska.

Bari i stadiumit është mbrojtur me ngrohës artificialë, por në vitet e shkuar tapeti i “Camp Nou”-t ka pasur probleme. Madje, nuk ka kaluar shumë kohë kur ai u ndërrua pasi degradoi prej një vale të ftohti që përfshiu Katalunjnën.

Veç Andres Iniestës dhe Pedros të konfirmuar jashtë, Barcelonës i rikthehet Aleksis Sanchez, i cili tashmë nuk ndjen më dhimbje në shpatull. Me Realin që e luan ndeshjen e tij 4 orë më herët ndaj Getafes, kampionëve nuk u falet asnjë hap fals në “Camp Nou”, pasi distanca aktuale me madrilenët është në +7